SEO är ett samlingsnamn på de metoder som används för att optimera din hemsida. När en SEO-expert optimerar din webbplats så är målet att den ska nå en högre ranking på sökmotorer som Google och Bing. Det i sin tur kommer att leda till att fler och fler klickar på dina länkar. I följande artikel…
Läs mer
Få tips och nyheter inom
Artificiell intelligens, eller AI, är inte bara en del av science fiction längre. Marknadsföring med AI blir nu en vital resurs, särskilt för svenska småföretagare som letar efter innovativa sätt att optimera sina affärsstrategier. Denna artikel ger en översikt över hur AI, och i synnerhet marknadsföring för småföretagare med hjälp av AI, kan vara till…
Läs mer
Driver du eget och står redo att ta din digitala marknadsföring till nästa nivå? Som företagare är digital marknadsföring avgörande för din framgång när det gäller att nå och engagera potentiella kunder online. I följande artiklar ger vi dig tips på vad du bör fokusera på när det gäller digital marknadsföring. Syftet med digital marknadsföring…
Läs mer
Ditt företags hemsida bör du se som navet i din kommunikation, oavsett om det gäller marknadsföring, försäljning eller rekrytering. Hemsidan är en medarbetare som aldrig sover, den är online dygnet runt och hjälper till att svara på de frågor som dina besökare ställer – oavsett om du jobbar eller inte. I följande artikel bryter vi…
Läs mer
Bing är en sökmotor som ägs och drivs av Microsoft sedan 2009, vilken är en konkurrent till andra sökmotorer som Google och Yahoo. Med Bing kan användare hitta sökresultat för ett brett utbud av innehållstyper, inklusive webbsidor, bilder, videor, nyheter och kartor. Nyligen lanserades nya Bing, som integrerat AI i sin sökfunktion. Sökmotorn Bing erbjuder,…
Läs mer