,

Stor utmaning för skånskt företag – ”det handlar om best value for money”

– Den digitala publiken är tuff och man har inte råd med för många misstag, säger Marcus Öhrn, verksamhetschef på Hustvättarna i Malmö. Han vet vad han pratar om, för om det är något som Hustvättarna specialiserat sig på så är det tuffa förutsättningar. I dag erbjuder företaget flera olika tjänster inom tvätt och renhållning och kan med sin specialistkompetens även tvätta bort kraftigt nedsmutsade och förorenade ytor.

”Viss nervositet”

Hustvättarna har idag en väl inarbetad digital strategi där man bland annat abonnerar på flera av Eniros digitala kampanjprodukter.
– För oss handlar det om ‘best value for money’. I jämförelse med andra alternativ fanns det ingen som kunde matcha Eniro. För en företagare och entreprenör som mig så är detta ett viktigt område, men tyvärr ett område som jag känner att jag inte har tid och kunskap att fixa själv.

Vad hade ni för förväntningar på samarbetet med Eniro?
– Ska jag vara helt ärligt så kände jag en viss nervositet från början, säger Marcus Öhrn.

Vill du veta mer om Hustvättarnas utmaningar? Läs hela intervjun här.