Digitala tendenser och trender ändras snabbt och på Eniro.se arbetar vi kontinuerligt för att hålla oss uppdaterade på marknadstrender samtidigt som vi vill tillgodose våra användares förväntningar. Vi har därför moderniserat Eniro.se ytterligare och gjort den mer mobilvänlig. Förbättringarna kommer att skapa en snabbare och mer användarvänlig webbplats med fokus på en positiv trafikutveckling. För våra kunder innebär ökad trafik fler möjligheter att få nya kunder.
Så vilka är de stora förbättringarna på webbplatsen och hur kommer de att påverka ditt företag?
Upptäck “nya” Eniro.se via dessa tre punkter:
1. MODERNT
Eftersom mer än 50% av våra användare besöker Eniro med sina mobiltelefoner så har vi moderniserat och gjort Eniro.se mer mobilvänlig, både vad gäller design och snabbhet. Ju mer mobilvänliga vi är desto bättre är det för våra kunder och användare. Med en moderniserad webbplats kan Eniro alltid finnas tillgänglig i fickan, handväskan eller när du soffsurfar.
Vill du veta hur bra din egen hemsida är? Läs mer här
2. KARTOR
Våra användare älskar våra kartor! Och vi älskar våra kartor! Så från och med nu, när du besöker Eniro.se på en större skärm, visar vi dig en ny, förbättrad och större kartvy.
3. MÄTNING
Användarupplevelsen är viktig i vår nya layout. Vårt fokus har legat på att utveckla en ännu mer mobil- och användarvänlig webbplats. För att skapa en renare och enklare design har vi prioriterat det viktigaste länkarna i vår träfflista och tagit bort de länkar som få användare klickade på. Samtidigt ger den nya layouten oss möjligheten att fokusera mer på de klick som du som kund tycker är viktigast, till exempel till ditt telefonnummer eller hemsida.
Så välkommen till att testa nya Eniro.se här.
Ps vi har också lagt till en ny funktion som gör det enklare för den som vill varna andra användare för telefonspam (som till exempel undersökningar, telefonförsäljning eller oseriös verksamhet). Vill du veta mer om hur du gör för att rapportera vissa nummer som spam, läs gärna här.
mobilvänligt utseende